נוב 202020
 
היי,
אנחנו אימצנו גורת כלבים בת חודשיים לפני שבוע .. עדיין אסור לה לצאת החוצה . בימים הראשונים היא לא עשתה קקי ופיפי בתוך כלוב האילוף.. היום פעמיים היא עשתה את צרכיה בכלוב אילוף. אנחנו שמים לה פד מחוץ לכלוב אילוף לפעמים זה עובד לפעמים לא. היא עושב בכל מקום … מה לעשות כדי לגרום לה לעשות רק בפד? והאם זה בסדר אם יש פד אחד ליד כלוב האילוף ושני בחדר שלי שבו היא אוהבת מאוד להיות במהלך היום..?
תודה,
עדי

  2 Responses to “הרגלה של גורה לא לעשות צרכים בכלוב”

  1. עדי,
    "תאונות" בגיל כזה יקרו. באופן טבעי גור יעדיף לא לעשות במקום בו ישן. במידה והכלוב גדול או שהוא לא מצליח להתאפק – הוא יעשה.
    הרגלה לא לעשות בכלוב:
    – לתת לה את האוכל בתפזורת בכלוב
    – להשאיר לה אפשרות לצאת או פשוט להוציא אותה הרבה פעמים.
    – סבלנות
    שימוש בפד:
    לא הייתי שם לה פד בחדר. זה נותן לה לגיטימציה לעשות בחדר. אישית אני לא ממש אוהב להשתמש בפדים כי זה מרגיל את הגור לעשות בתוך הבית. על מנת לעודד אותה לעשות על הפד – הסיגו את חלקו התחתון בצרכיה, כלבים מעדיפים לעשות איפה שכבר יש ריח של צרכיהם.
    בהצלחה,
    אלון

  2. היי, יש לי כלב בן 9 חודשים רועה בלגי מעורב עם כנעני הוא כלב שצריך לפרוק המון אנרגיה ובגלל זה אני מוציאה אותו 4 פעמיים בערך ביום כל פעם שהוא רוצה לצאת הוא פשוט דופק לי עם הציפורניים שלו על הדלת של החדר שלי במטרה לצאת לעשות צרכים, הבעיה מתחילה ששעה בערך אחרי טיול ערב הוא רוצה לצאת וכשאני מוציאה אותו אין לו צרכים או משהו, סתם היה בא לו לצאת והוא עושה את זה לעיתים נורא קרובות וזה ניהיה מתיש להוציא אותו המון פעמיים ביום חשוב לציין שברוב הטיולים שלו אני מוציאה לו אנרגיה בעזרת הליכה רבה או שזה לרוב אני עושה, מוציאה אותו לגינת כלבים לרוץ ולשחק עם כלבים והוא כבר נגמל מצרכים בבית פשוט כל פעם שהוא צריך הוא דופק לי בדלת וככה אני יודעת להוציא אותו אבל הוא דופק הרבה פעמיים ביום מה אפשר לעשות ? 

    תודה 

    שירי.

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)