מרץ 152019
 

היי אלון
הבאתי לאומנה רועה קווקזי מעורב מסורס מקסים, מתנהג מאוד מאוד בעדינות לבני אדם כולל ילדים קטנים, בהתחלה הסתדר עם שני הכלבים שנמצאים בבית, שניהם
רועה גרמני זכר ונקבה מעוקרת ומסורס, לאחר שבועיים בבית החל לתקוף את הכלבים עד למצב של כניעה מוחלטת, הגרמני הפוך על הגב, זה קרה פעמיים בהן הגרמני לא נפצע בכלל אולם הרגיש מאוד מאוד מאויים, הייתי שמחה לדעת האם זה יכול להדרדר או שזה סוג משחק שאני לא מכירה ?

תודה,
ליה

  3 Responses to “היכרות בין רועה קווקזי לרועה גרמני”

  1. ליה,
    החדשות הטובות הן שאחד נכנע ולא היה מאבק ולכן לא היו פציעות. ברוב המקרים יש רקע לתקיפה כמו רכושנות למזון, רכושנות לחפצים. קשה לנבא איך זה יתפתח, לא ציינת את גיל הקווקזי במידה והוא קטן מגיל שנתיים וחצי (סוף גיל ההתבגרות של קווקזים) זה יכול להחריף. בשורה התחתונה צריך להבין את הרקע לתוקפנות ועל פי זה לנסות לטפל בבעיה.
    בינתיים, ממליץ לא להשאיר אותם לבד בבית ללא הפרדה.
    בהצלחה,
    אלון

  2. כרגע לא נמצאים ביחד בכלל, הרועה גרמני בן 5 והקווקזי ככל הנראה בין שנה וחצי לשנתיים אין הערכה מדויקת, לא היה אוכל או צעצועים באיזור כדי למנוע רכושנות מסוג זה, אבל לפני שזה קרה הם מעמדו על הרגליים האחוריות אחד על השני.
    העניין הוא שהקווקזי אצלנו 3 שבועות ולא הראה שום סימן של רכושנות או תוקפנות.
    יש דברים מיוחדים להקפיד עליהם עד גיל 2 וחצי שזהו סוף גיל ההתבגרות ?

  3. קשה לדעת מה הסיבה. קווקזים באופן כללי רכושניים לטרטוריה אבל לא לבני הבית אלא רק לזרים כך שזה מוזר. לנסות לראות איך הקשר ביניהם מחוץ לבית.

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)