נוב 062023
 
היי,
יש לי כלבת יורקשייר כבר בת 3 מגיל קטן היא מורגלת לקקי ופיפי בפד או בחוץ, יש לה את המיטה שלה אבל בדרך כלל בלילה היא באה למיטה שלי וישנה בין הרגליים שלי.אנחנו גרים באשקלון ומשהו כמו שבוע שבועיים אחרי שהתחילה המלחמה היא עשתה קקי במיטה שגיליתי בבוקר יום למחורת שוב הפסקתי לתת לה לישון איתי רציתי לבדוק אם זה קורה לה גם במיטה שלה ואכן פעם או פעמיים היא עשתה במיטה שלה גם במיטה של אחותי יצא לה פעמיים או שלוש היום אחרי שבוע שלא נתתי לה לישון איתי והיא לא עשתה קקי בלילות החלטתי לתת עוד הזדמנות ושוב קמתי בבוקר וגיליתי שעשתה קקי במיטה שלי ראוי לציין שכל פעם שהיא עושה קקי במיטה שלי היא בורחת ומתחבאת מתחת למיטה של אמא שלי רועדת כולה וכשאני מביא אותה למיטה שלי כדי טיפה לכעוס ולהראות לה שהיא לא בסדר היא פשוט רועדת לגמרי וישר קופצת עליי כדי לבקש סליחה לקחנו אותה כבר לוטרינר והוטרינרית אמרה שזה משהו נוירולוגי אך עם זאת אם זה משהו נוירולוגי למה במיטה שלה או כשהיא ישנה על הספה לא בורח לה קקי בלילות אשמח לתשובה אני כבר ממש מתוסכל מהעניין זה לא נעים למנוע ממנה לישון איתי בלילה היא ממש בהלם כשאני לא נותן לה ומצד שני זה גם לא נעים לקום בבוקר ולהרגיש קקי בקצה של הרגל חייב עזרה
תודה,
עומרי

  One Response to “כלבה שעושה צרכים במיטה שלי”

  1. עומרי,
    ייתכן שהמלחמה גרמה לסטרס וכתוצאה מזה זה החל. ממליץ לכם לא לתת לה לישון איתכם כמה שבועות ולראות האם התופעה חוזרת במיטה שלה. במידה ולא – סביר מאוד שהבעייה היא התנהגותית ולא פיזיולוגית. במידה ועושה גם במיטה שלה ייתכן והוטרינר צודק. אגב, הסיבה שהיא בורחת ומתחבאת היא לא בגלל שהיא עשתה ומרגישה "רגשי אשמה" אלא בגלל שהיא מרגישה את הכעס שלכם, וכמובן לא מקשרת את זה לזה שהיא עשתה. לכן, מאוד ממליץ לכם לא לכעוס עליה כלל במידה וכבר עשתה. זה לא עוזר ורק גורם לה נזק.
    במידה וכמה שבועות היא לא עשצה במיטה שלה, יכולים שוב לנסות שתישן איתכם, אולי להתחיל בלשים את המיטה שלה על המטה שלנו ושתישן שם ולא ממש על המיטה שלנו בהתחלה.
    בהצלחה,
    אלון

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)