ינו 042020
 

היי אלון
יש לי גור שיצו בן 3.5 חודשים. לפני שהתחלנו לצאת איתו לטיולים הוא הורגל לעשות צרכים על פד ובהתחלה גם היה בגדר. היום כבר הוצאתי אותו מהגדר כי הוא לא אהב להיות שם ובגלל שלא היה לי זמן להרגיל אותו .בצורה נכונה. היום הוא עושה צרכים בחוץ אבל גם בבית  אני בעבודה במהלך שעות היום למרות שרוב הזמן יש מי שמוציא אותו לטיול צהריים ועדיין הוא לא יכול להתאפק. השאלה שלי היא כזאת: יש לו נטייה לאכול את הקקי של עצמו ורק של עצמו גם בבית לידי ולא לידי וגם בטיולים והוא באטרף על זה. מה לעשות בנושא? בנוסף יש לו נטייה לשחק עם הפד ולקרוע אותו לגזרים כשאני לא בבית אבל מצד שני אני לא בטוחה אם כדאי להפסיק עם הפד כי הוא כמה שעות לבד והוא לא יתאפק. מה לעשות? תודה מראש!

טל

  One Response to “גור שיצו שאוכל את הקקי שלו”

  1. טל,
    אכילה של צרכים יכולה לנבוע מסיבות פיזיולוגיות (חוסר במהשהו בדרך כלל) אבל ברוב המקרים סיבה התנהגותית. הסיבה ההתנהגותית היא הרצון "לנקות" אחריו כפי שהוא רואה שאנו עושים. בדרך כלל זה לא קורה כשהכלב יעשה בחוץ (כי בחוץ אין צורך לנקות). יש כל מיני פטנטים שהופכים את ריח הקקי ללא נעים לו (למשל מתן אננס) אבל רצוי להתיעץ עם הוטרינר.
    לגבי קריעת הפדים וזה שעושה כשנשאר לבד – יכול לנבוע מאי יכולת להתאפק אבל גם יכול להצביע על לחץ כשנשאר לבד שגורם לו לעשות צרכים. מאוד ממליץ לכם להזמין מאמלף/מאלפת על מנת לראות את כל התמונה ולהציע לכם דרך פעולה מתאים לכם ולגור.
    בהצלחה,
    אלון

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)