אפר 202022
 
שלום,
יש לי גורת בולדוג צרפתי בת כשלושה חודשים. היא ישנה בתחם של גדר גורים. יש לה שם מיים ואוכל, משטח רביצה ופד לצרכים. אולם, היא רוב הזמן עושה פיפי דווקא על משטח הרביצה. ניסיתי לשים עוד פד בבית, אולם גם עליו לא עושה פיפי אלא על משטח הרביצה שמחוץ לכלוב. כשאני מוציאה לטיולים לא עושה צרכים ואז עושה בבית, או על משטח הרביצה או היכן שיוצא.
אני ממש מיואשת!!!
תודה,
סמדר

  3 Responses to “גורה שעושה צרכים על המיטה שלה”

  1. סמדר,
    יש פה שתי בעיות שלוא דווקא קשורות.
    לא עושה צרכים בחוץ: הסיבה הנפוצה היא שהיא מרגישה חוסר ביטחון. הפיתרון: חשיפה טובה והדרגתית לעולם מסביב עם דגש על סוציאליזציה עם כלבים.
    עושה צרכים על המיטה: פעמים רבות, עידוד גורים לעשות על משטח סופג (פד) גורם להם לעשות על עוד משטחים סופגים. זו הסיבה שאני לא בעד שימוש בפדים. הפיתרון – להפסיק להשתמש בפדים וזמנית גם לא לתת לה גישה למשטחים אחרים סופגים כמו המיטה שלה.
    בהצלחה,
    אלון

  2. תודה רבה
    כשאתה מציע לא לתת לה גישה למיטה שלה, כוונתך לתת לה לישון על הרצפה? כי "המיטה" שלה משתנה כמעט כל יום כיוון שאני נאלצת לכבס אותם.
    היא תעבור חיסון שלישי רק מחר, ואז הטיולים יהיו יותר חופשיים. אנסה להפגיש אותה עם יותר כלבים, אולי בגינת כלבים.
    ושוב, תודה ואספר איך המצב מתקדם!

  3. קיראי מאמר שכתבתי: "האם לחשוף גור שאינו מחוסן ?". התשובה הקצרה היא כן ולא לחכות עד מתן כל החיסונים. לגבי המיטה – כן הכוונה שתישן על הריצפה או אולי לשים לה ארגז קרטון קטן שתישן בתוכו אם תעדיף.

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)