אוג 192020
 

שלום רב!

אימצנו גורה מסוג כנעני מעורב בגיל חודשיים מלפני חצי שנה. היום היא כבר בת 8 חודשים. כשהיא הייתה קטנה היו המון בעיות עם חיסונים והיא יצאה החוצה פעם ראשונה רק בגיל חצי שנה. היא עושה צרכים רק בבית ובכל פעם שאנחנו יוצאים היא מטיילת ולא עושה וברגע שנכנסים הביתה היא עושה הכל! ניסינו את השיטה של לצאת כל כמה זמן וסגרנו אותה בכלוב כמו שמאלף המליץ לנו ( חשוב לציין שלקחנו מאלף מוסמך ל4 שיעורים בעלות של 750 שקל ושום דבר לא עזר!!וזה מאוד מבאס!).
הכלבה התאפקה 24+ שעות (לא מגזימה!)
ואחרי 24 שעות פחדנו שיקרה לה משהו מסוכן אז נתנו לה לעשות בבית.
ניסינו כל דרך אפשרית כבר!!
לצאת כל חצי שעה
לצאת לאותו מקום
לצאת לטיולים של 5 שעות
להגביל אותה
כלום ושום דבר!! היא לא עושה כלום
וכבר כמה וכמה פכמים שהנושא של למסור אותה עלה בבית! אמא שלי לא מוכנה לסבול יותר את העניין שאי אפשר להכניס אורחים הביתה או אם יש אורחים אז הכלבה סגורה בכלוב בגלל שהיא עושה צרכים בבית.
אני מאוד מאוד מחוברת לכלבה והיחידה שלא מוכנה למסור אותה ורק בגללי היא עדיין אצלנו (יש לי עוד 2 אחיות) ואני גם המטפלת היחידה שלה!! ולא מצליח לי כלום
אני כבר דיי מיואשת אבל ממש ממש לא בא לי לשלוח אותה לבות אחר.
אין לנו בבית גינה יש לציין וגם לא מרפסת
והחלונות בבית תמיד סגורים בגלל שהכלבה נובחת בחלון ברגט שהוא פתוח וזה מאוד מפריע ומרעיש!!
בבקשה תן לי עצות איך אפשר לעזור (ניסיתי כבר כל מה שאפשר!!)

תודה,

מיה

  One Response to “גורה בת 8 חודשים – צרכים ועוד בעיות”

  1. מיה,
    ההנחה שלי היא שהיא לא עושה בחוץ כיון שלא מרגישה בטוחה בחוץ. זה סביר לאור העובדה שלא נחשפה עד גיל חצי שנה. לכן מה שבעיקר צריך זה לעבוד על הביטחון העצמי שלה בחוץ ובמיוחד מול כלבים אחרים. זה כמובן ניחוש. לדעתי אתם צריכים ליווי מקצועי של מאלף/מאלפת שיגיעו אליכם יבצעו איבחון מסודר ובעיקבותיו טיפול. מבין שעקב החוויה הלא טובה עם המאלף אתם נרתעים מלקחת מאלף אחר אבל זו הדרך המומלצת. אשמח להמליץ על מאלפים עליהם אני סומך באזור מגוריכם.
    בהצלחה,
    אלון

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)