אוק 062021
 
שלום,
יש לי כלבה בת 6, אימצתי אותה לפני שנתיים ורק אצלי היא הורגלה לעשות צרכים בחוץ ומאז היא לא הייתה עושה בבית בכלל והייתה יכולה להתאפק גם יום שלם (אולי הייתה עושה לפעמים כשהייתי הולכת לחופשה אבל כשחזרתי הפסיקה ישר)
הבאתי לפני חודש בערך כלבה חדשה גורה בת 3 חודשים שעדיין אני מרגילה אןתה לצרכים באמצעות גדר. נראה שהכלבה הבוגרת לא אוהבת כלכך את ההכנסה של הגןרה לבית אבל הדבר לא מתבטא בתוקפנות אלא יותר מנסה להתעלם ממנה. העניין הוא שבזמן האחרון הכלבה הבוגרת התחילה לעשות צרכים על השטיח בסלון (רק על השטיח) וזה קורה רק מתי שאני הולכת למשל לחדר של הגורה או שמורידה אותה למטה ולפעמים גם כשאני לא בבית. אני יודעת שהיא עושה את זה מתוך קנאה לגורה למרות שאני כן ממשיכה לתת לה מלא יחס ודאגתי שתשומת הלב שלי אליה לא תיפגע מהכנסת הכלבה החדשה אבל איך אני מפסיקה את זה שהיא עושה צרכים על השטיח ובבית בכלל?
תודה,
לין

  One Response to “כלבה בוגרת שהחלה לעשות פיפי בבית”

  1. לין,
    לא נראה לי שזה נובע מקנאה. יכול להיות מסטרס או "סימון" שניהם בעיקבות הצטרפות הגורה לבית. משטחים סופגים (שטיחים/ספות) חביבים לסימון כי הריח נשאר יותר. ממליץ למנוע ממנה אפשרות לעשות על השטיח, או על ידי הוצאת השטיח או על ידי תיחום מניעת גישה. במקביל לעבוד על שיפור היחסים בין הכלבים על ידי פעילות משותפת מהנה (טיולים/משחקים) לשניהם.
    בהצלחה,
    אלון

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)