אוג 282019
 

היי,
נהדר שיש למי לפנות תודה על השרות הנפלא ❤ בכל אופן קיבלתי לפני שנה כלב מקסים מחונך להפליא מתוק אמיתי אהבתי אליו כאילו ילדי, חסרון 1 נובח ללא סוף יש חלון המשקיף לרחוב וכמובן הרחוב שלו לכן מי שעובר שם ישמע את קולו 😜בכל אופן זה רק ההתחלה קיבלתי לידי פומרניאן גזעי שובב שטלתן היפרקטיבי שלא מפסיק להציק לכלב שלי הוא מתוק אמיתי והיה על סף מוות כשהגיע לידיי מיובש ואני מדברת על זה שאני גרה בווגאס בכל אופן עשינו את כל הטעויות האפשריות בהצגת הכלב החדש לכלב שלי לא קראנו כלום בנושא הכלב שלי ביומיים הראשונים היה ממש שקט ועצוב למרות שלא הפסקתי לרגע לחבק ולנשק ולתת לו את מלוא תשומת הלב היום זה יותר טוב מבחינתם אבל הקטן (פומרניאן ) לא מפסיק להציק לו אני חייבת טיפים קטנים איך להתנהג איתו ברור לי שהגיע אלי לא מחונך מופרע בעל אישיות מאד דומיננטית איך אני מרגיעה אותו קצת מידע לגבי גיל הובי בן 3 והקטן בן שנה אולי אין לי את כל האינפורמציה כרגע תודה ענקית
מירי

  One Response to “כלב חדש שמציק לותיק”

  1. מירי,
    לגבי הנביחות לרחוב: הנביחות הן סימפטום למשהו אחר שצריך לטפל בו. אולי פחד אולי טריטוריאליות. בלו לטפל בשורש הבעייה אפשר רק להקטין אותה על ידי מניעת תצפית לרחוב/ סגירת חלונות/תריסים.
    לגבי ההצקה של הכלב הקטן, כיון שהוא צעיר מניח שזה יותר שהוא רוצה לשחק. יותר פעילות פיזית ומנטלית תוריד את זה קצת. מאוד תלוי באופי של הכלב הוותיק.
    בכל מקרה על מנת לעזור – ממליץ לך לפנות למאלף/מאלפת מקומיים שיראו את הכלבים והבית ויוכלו לעזור.
    בהצלחה,
    אלון

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)