מרץ 262021
 
שלום,
כלבת שיצו מדהימה בת 4 נרתעת ממקלחת בדרכ אנחנו לוקחים אותה לספרית כלבים שהיא מקלחת ניסינו מספר פעמים לקלח אותה פעם אחרונה היא בכתה בכי שלעולם לא שמעתי אותה בוכה וניסתה לברוח חוויה שלי אישית מאוד הייתה לי קשה אז שלא נדבר עליה ניסיתי לחזק אותה ללטף לחבק להרים כלום לא עזר יש איזה דרך שאתה ממליץ איך להפוך את עניין המקלחת לפחות מאיים? מציינת שאנחנו הולכים לשירותים היא לא נכנסת היא יודעת להמתין בחוץ לכן גם היא גם לא נכנסה שקראתי לה למקלחת. עוד דבר נוסף היא כלבה חברותית ואוהבת שכל תשומת הלב אליה קרה משהו לא נתקלתי בזה בעבר שיחקתי איתה באיזה שלב ישבתי על הספה והתעסקתי בשלי הצעתי לה לעלות לשבת לידי היא לא רצתה ואני נמנעת מלהרים אותה שהיא רוצה היא עולה לבד ואני יותר מאמינה בזה ( תקן אותי אם אני טועה) פתאום היא נעמדה מולי שהיא ברצפה אני בספה והתחילה לנהום עליי לנבוח טיפה ניסתה לנשוך הייתי בהלם כי זה כל כך לא מתאים לה וגם לא עשיתי לה כלום שיעצבן אותה אחר כך היא עלתה ליקקה אותי שמה עליי את הראש התהפכה עלי הבטן ותוך כדי ליטפתי עד שנרדמה ייתכן שפשוט רצתה יחס ?
בנוסף יש לבן זוגי קרוב משפחה שהגיע אלינו מס פעמים והכלבה לא מסתדרת איתו מכיוון שהייתה פעם שהוא צעק כי נבהל ממנה מאז היא נובחת נוהמת עליו ( רק עליו בלבד מכל האנשים שאנחנו מכירים) הוא ניסה להתחבר אליה ללטף להתקרב לתת חטיף היא ממש בשלה והיא מפחדת ממנו היא נרתעת מתחבאת מאחורי הרגל שלי לפעמים מתחת למיטה עד שהוא הולך אני לא יודעת מה לעשות לגבי זה יש שיטה שאפשר להתגבר על זה כי זה רק איתו בלבד? אנחנו ממש נמנעים שיבוא אלינו
תודה,
דניאלה

  2 Responses to “כלבת שיצו עם פחד ממקלחת ועוד”

  1. דניאלה,
    הרגלה למקלחת רצוי כמובן לעשות בצורה נכונה בגיל הגורות. כמובן שאפשר לעבוד על זה גם בגיל יותר בוגר אבל זה דורש עבודה ותירגול. לגבי האורח ממנו היא מפחדת, במידה והוא ישתף פעולה גם על זה אפשר לעבוד.
    מאוד ממליץ לכם להיעזר במאלף/מאלפת שיגיעו אליכם הביתה יעשו איבחון יותר מדויק ויציעו תוכנית לפיתרון. אשמח להמליץ בפרטי על מאלפים באזור מוגוריכם.
    בהצלחה,
    אלון

  2. אוקיי אשמח להמלצות ולגבי מה שרשמתי לגבי זה שהיא התרגזה עליי זה נשמע כמו תשומת לב?

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)