יול 042021
 
היי אלון, נשמח לעזרתך
יש לנו כלבה, בת 4, מעורבת קטנה (ידוע רק שהאמא שיצו) אומצה בגיל חודש וחצי ומעוקרת. התחלנו להוציא אותה מהבית ישר לאחר החיסון האחרון. כשהיא רואה בפארק נקבות/כלבים גדולים היא תמיד נובחת ואנחנו לא נותנים לה להתקרב אליהם בכדי שלא תתקוף או תותקף. יש כלבים ספציפיים שהיא משחקת איתם ואת רובם מכירה מאז שהיא הייתה גורה / מאז שהם גורים, רובם זכרים.
כשכלב מנסה לרחרח אותה מאחורה היא נלחצת ונוהמת ולעיתים חושפת שיניים, כשאנשים חדשים באים הביתה היא נובחת בהתחלה ולאחרונה גם כמעט תקפה גורה שפגשה בבניין.
איך אפשר לטפל בבעיית התוקפנות הזו? ניסינו עם מאלפת אבל זה לא הסתדר כי המאלפת ביקשה שנביא שחקנים וכלבים נוספים כדי לתרגל חשיפה ולא יכולנו לדאוג לכך. בבית היא כלבה מקסימה וגם עם הכלבים שהיא משחקת היא תמיד חברותית, אבל אנחנו באמת חוששים שיקרה מצב עם כלב/גור שלא תסתדר איתו ותוגש עליה תלונה
תודה רבה
רעות

  One Response to “כלבה שנובחת ותוקפנית לחלק מהכלבים”

  1. רעות,
    לפי התיאור נראה שהגורם להתנהגות הוא פחד. הייתי גם מוודא שאין לה רגישות/כאבים שיכולים לגרום לה להילחץ כשבאים להריח אותה מאחור. מציע לכם להיעזר במאלף/מאלפת על מנת ללמוד איך להתנהג במצבים כאלה ואיך לעבוד עליהם בחיי היום יום בכדי להגיע לשיפור והורדת רמת הלחץ שלה. אשמח להמליץ על מאלפים באזור מגוריך.
    בהצלחה,
    אלון

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)