מרץ 282020
 
שלום
איך אוכל לאמן את הגורה שלי לא לפזר את הצואה שלה
במקום בו היא אוהבת לשבת לנוח ולשחק. הסלסה שלה.
תודה
לין

  3 Responses to “גורה שמפזרת את הצואה שלה”

  1. לין,
    אם הכוונה שהיא עושה את הצרכים שלה במקום בו היא אוהבת לרבוץ אז זו תשובתי:
    בדרך כלל כלבים יעדיפו לא לעשות את צרכיהם במקום בו הם רובצים ואוכלים. לכן הייתי עובר להאכיל אותה במקום בו היא רובצת (בפיזור על הריצפה) כמובן אחרי ניקוי טוב של האזור. בנוסף, היא צריכה גם הרבה יציאות וטיולים על מנת להרגיל אותה לעשות בחוץ.
    בהצלחה,
    אלון

  2. הי תודה,
    הכלבה מסוג פודל tea cup. קבלתי אותה ממש לא מזמן. בת 6 חודשים. היא עושה את צרכיה על פד. כמעט ואין פספוסים. צריכה לאמן אותה לטייל בחוץ ולעשות את הצרכים שלה בחוץ. הבעיה היא שאינה רגילה לקולר וממש מתנגדת גם ללכת עם רצועה ובגלל הקורנה אינני מתאמצת. כמו שכתבתי קודם היא עושה את צרכיה כולל היציאה על הפד אבל אוספת אותה בחלקים עוד לפני שהספקתי לראות ולאסוף. היא שמה אותה במיטה שלה בה יש גם צעצועים. קראתי על הסיבות למה היא עושה זאת אבל אשמח לאמן אותה לא לעשות זאת.
    המון תודות, לין

  3. לין,
    הכל קשור להרגלים שהורגלה – לעשות על פד וכנראה גם לא הרגילו אותה לטיולים בחוץ. המלצתי: לא לחכות עד שיעבור המשבר אלא להוציא כמה שיותר לטיולים החוצה. לגבי הקולר/רצועה – להרגיל אותה בתחילה בתוך הבית: הקולר – כל הזמן עליה, לא להוריד. לגבי הרצועה – תתחילו בחיבור של רצועה נשרכת (אל תחזיקו אותה) ורק כשתתרגל – תתחילו להחזיק אותה. החשיבות העיקרית של הטיולים היא החשיפה לעולם מסביב. הרבה יותר מעיניין הצרכים…
    בהצלחה,
    אלון

 Leave a Reply

(נדרש)

(נדרש)